SKARGI I WNIOSKI

Informacja ogólna

  1. Każdy ma prawo złożenia wniosku lub skargi.
  2. Przedmiotem wniosku mogą być w szczególności sprawy ulepszenia organizacji, usprawnienia pracy, zapobiegania nadużyciom, ochrony własności społecznej i lepszego zaspokojenia potrzeb ludności.
  3. Przedmiotem skargi może być miedzy innymi zaniedbanie lub nienależyte wykonanie zadań przez Centrum Usług Wspólnych w Dzierżoniowie  wynikających ze Statutu i Regulaminu Organizacyjnego.
  4. Wnioski i skargi winne być adresowane do Dyrektora Centrum Usług Wspólnych w Dzierżoniowie i to przez niego są rozpatrywane.
  5. W ramach skarg i wniosków interesantów przyjmuje Dyrektor codziennie w godzinach pracy CUW.

 

Wymagane dokumenty

Wniosek lub skarga w celu jej rozpatrzenia winna zawierać imię i nazwisko oraz adres zamieszkania Wnoszącego wraz ze sprecyzowanymi zarzutami z jakim występuje.

 

Sposób dostarczania wniosku lub skargi

Wnioski i skargi można dostarczyć do Centrum Usług Wspólnych w Dzierżoniowie na jeden z poniższych sposobów:

  1. złożyć bezpośrednio w formie pisemnej w Centrum Usług Wspólnych w Dzierżoniowie przy ul. Rynek 36, pokój 5 każdego dnia w godzinach pracy.
  2. drogą pocztową na adres: Centrum Usług Wspólnych w Dzierżoniowie, ul. Rynek 36, 58-200 Dzierżoniów  dla celów dowodowych zaleca się przesłanie listem poleconym)
  3. drogą elektroniczną w formie dokumentu elektronicznego poprzez platformę e-PUAP o ile wnioskodawca posiada bezpieczny podpis elektroniczny weryfikowany kwalifikowanym certyfikatem lub podpis elektroniczny złożony z wykorzystaniem Profilu Zaufanego e-PUAP,
  4. pocztą elektroniczną na adres Centrum Usług Wspólnych : cuw@cuw.dzierzoniow.pl W celu skorzystania z elektronicznej drogi wymiany dokumentów należy posiadać założoną skrzynkę elektroniczną.
  5. Wnioski i skargi mogą być także zgłaszane ustnie w poszczególnych komórkach organizacyjnych. W takich przypadkach wymagane jest sporządzenie protokołu przyjęcia wniosku lub skargi. Protokół wymaga podpisania przez Przyjmujące i Wnoszącego.

 

Opłaty

Wnioski i skargi są wolne od opłat.

 

 Terminy i sposób załatwienia sprawy

  1. O sposobie załatwienia wniosku/ skargi zawiadamia się Wnoszącego na piśmie w ciągu miesiąca od złożenia wniosku/skargi.
  2. W przypadkach spraw szczególnie skomplikowanych termin udzielenia odpowiedzi może ulec przedłużeniu. O zmianie terminu odpowiedzi oraz o przyczynach zwłoki Centrum Usług Wspólnych w Dzierżoniowi jest zobowiązane poinformować Wnoszącego.
  3. Dokument zawierający odpowiedź Centrum Usług Wspólnych w Dzierżoniowie może być odebrany przez Wnioskodawcę: poprzez pocztę tradycyjną, osobiście w siedzibie Centrum Usług Wspólnych w Dzierżoniowie, w przypadku osobistego odbioru dokumentu należy zgłosić się wraz z dowodem osobistym do pokoju nr 5.
  4. O formie odbioru dokumentu decyduje Wnoszący wniosek/skargę w złożonym piśmie.

Informacja dotycząca przebiegu sprawy

 Wszelkie informacje na temat przebiegu sprawy można uzyskać kontaktując się z Centrum Usług Wspólnych w Dzierżoniowie  osobiście.

 

 

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 28.08.2020
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Aneta Grzelka
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 28 sierpnia 2020 12:19
Dokument wprowadzony do BIP przez: Aneta Grzelka
Ilość wyświetleń: 350
28 sierpnia 2020 13:20 (Aneta Grzelka) - Zmiana treści zakładki.
28 sierpnia 2020 12:19 (Aneta Grzelka) - Zmiana treści zakładki.
28 sierpnia 2020 12:19 (Aneta Grzelka) - Dodanie nowej zakładki.
Zatrzymaj banner przewijany
Zgodnie z ust. 3 par. 9 Rozporządzenia MSWiA z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz.U. 2007 nr 10 poz. 68), niniejsza strona jest jednocześnie stroną podmiotową BIP. Jednocześnie spełnia ona wszystkie wymogi ustawy i rozporządzenia.::Zgodnie z ust. 3 par. 9 Rozporządzenia MSWiA z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz.U. 2007 nr 10 poz. 68), niniejsza strona jest jednocześnie stroną podmiotową BIP. Jednocześnie spełnia ona wszystkie wymogi ustawy i rozporządzenia.::